40 תשובות
משתתפת בצערך):
כל הכבוד לך שאתה מחזיק מעמד
זה לא מובן מאליו
סבא? סבתא? דודים? בני דודים?
אני מצטערת כל כך לשמוע..
אם אתה רוצה לשוחח ולשתף מוזמן לשלוח לי הודעה תמיד ❤
אני כל כך משתתפת בצערך ומצטערת זה כל כך עצוב לשמוע את זה.. אתה בן אדם חזק, חזק מאוד ואם יש לך בן משפחה אחר דוד, סבא, סבתא מישהו שאתה יכול לבקש לגור איתו או אפילו חברים טובים? הם יתמכו בך אתה לא חייב לעבור את זה לבד.. ואם אתה לא יכול אז אתה יכול ללכת לעמותות וגם לעבוד בעבודה ולנסות לחסוך כסף למקצוע שמביא הרבה כסף
ותמיד תדע שנשמות לא נעלמות הם תמיד איתך ורואים אותך
מצטער לשמוע, זה הזמן שלך להפוך מילד לגבר, זה בסדר לבכות, זה בסדר לבטא את הרגשות שלך, הכל בסדר אבל צריך גם לעמוד על הרגליים חזק יותר מאי פעם.. לעבוד, להתפרנס, למצוא אנשים שיתמכו בך, אני פה אם תצטרך עוד עזרה
אוף.
אני מצטערת ממש לשמוע.
מה לגבי ירושות? חסכונות? אתה בקשר עם שאר המשפחה? איפה אתה גר? יש לך תמיכה אחרת? אנשים לדבר איתם?
אולי אם אתה גר קרוב אליי נוכל להיפגש לאכול לפעמים
מצטערת לשמוע, אם תרצה לפרוק תוכל תמיד לשלוח לי הודעה בפרטי (:
פסיכולוג אתה לוקח?
זה דורש מאמץ גדול. אני מקווה שתצליח למצוא עבודה מרוויחה ולשפר את מצבך הכלכלי.
אני מתרומת זרע ואמא שלי נפטרה
אני גרה אצל סבא וסבתא (הם יחסית צעירים בני 70 ומשהו)
אתה בן 20, תתגבר ותתאפס על עצמך
תיקח כדורים נגד דיכאון
אני בן 20 וגר בוילה, תרוויח כסף ותקנה גם
אנונימי
קודם כל אני משתתפת בצערך אני יודעת איך זה לאבד אדם קרוב אבל בטח שלא מבינה איך זה לאבד את שני ההורים❤
נכון החיים קשים ומי אני שאגיד לך
קודם כל אתה צריך לדעת שכלום לא אבוד
כמו ששאלו פה יש לך דודים?דודות?סבים סבתות?
וגם אם לא תמיד אפשר למצוא חברה(חברים)שהם כמו המשפחה שלך
נכון זה לא תחליף אבל זה יכול לתת נחמה
ותמיד תדע שיום אחד תהיה לך משפחה עם אישה/בעל וילדים
ואתה תהיה מוקף באנשים שדואגים לך וידאגו לך למשך כל שארית חייך
אז בבקשה אל תאבד תקווה
תתחיל לעשות משהו כי כשאתה נמצא באותו מקום אתה יכול להתחיל לרחם על עצמך (לא שזה רע חלילה אבל אתה צריך לדעת שאתה גם יכול להתקדם) או לשקוע לעצב
אז קדימה אני מאמינה בך!
בהצלחה❤
אני כל כך מצטערת אם אתה רוצה לדבר על זה אני כאן תמיד תשלח הודעה מתי שתצטרך❤❤
כלכל מצטערת שאתה עובר את זה.
זה לא מגיע לאף אחד.
לא משנה מה אל תאבד תקווה, תזכור שיש אנשים מסביבך, אם תרצה אני גם כאן כדי לפרוק.
היי, אני יותר מאשמח לתת לך תמיכה עד כמה שאוכל בכל מה שרק אוכל. אני בת 18, ואני יותר מאשמח להיות בשבילך ברגעים הקשים שלך. לשוב שתדע שאתה לא לבד בעולם, יש מלא אנשים שישמחו לעזור לך. ואני יותר מתמיד, כאן (בבקשה תשלח הודעה וננסה ביחד לעזור לך )
משתתפת בצערך אם אתה צריך אני פה
יש לך דודים? סבא ? סבתא?
לך לפס0יכולוג
תיקח מזה את הצד החיובי, עכשיו תלמד איך לחיות לבד. אבל אני יודעת שזה חרא וזה בטח נשמע ממש מעצבן כשאני אומרת את זה אבל אחרי מקסימום כמה חודשים אתה תהיה לפחות קצת יותר בסדר עם זה ותוכל להתחיל את החיים שלך. כל אחד והקצב שלו עם ההחלמה, זה בסדר להתגעגע ולהיות עצוב אבל אל תיתקע על זה, בסדר? כולנו נתקענו עם קלפים מסוימים בתחומים שונים ובתחום ההורים אלו הם הקלפים שלך. זה בסדר, יש לך עוד המון תחומים בחיים שבטח משגשגים ואפילו לא שמת לב אליהם. כדאי לבקש תמיכה ועזרה מהמשפחה, סבא וסבתא וכו' יכולים לספק לך תמיכה ועזרה. אל תישאר עם הכאב לבד, תשתף אותם. ואולי גם פסיכולוג יוכל לעזור... זה לא סוף העולם, הכל בסדר והעולם לטובתך. אני ממש מצטערת זה נשמע כמו אסון בשבילך אבל שוב, הכל בסדר. תמיכה מחברים תוכל לעזור בנוסף, דרך אגב. אולי תקנה חיית מחמד שתספק לך חברה או אפילו תשקול שותף :)
משתתפת בצערך 3>
אבל ברגע שתתקע בייאוש שאתה נמצא בו אתה לא תתקדם לשום מקום. זה קשה להיות לבד בלי שום עזרה מאף אחד אבל במקום לבכות על זה תקח את עצמך בידיים ותדאג לעצמך 'אם אין אני לי, מי לי' אתה יכול גם לבקש עזרה מהמשפחה. אתה תמיד גם תוכל להכיר חברים שיהיו כמו משפחה בשבילך, אתה לא לבד זה שאתה עכשיו לבד לא אומר שאתה תהיה לבד כל החיים ותרגיש ככה הכל יסתדר אם רק תאמין בזה
היי אנונימי,
אני שומעת את הכאב שמתפרץ ממילותייך ולא יכולתי להתעלם מהפוסט.. אם הבנתי נכון, אתה מרגיש לבד בעולם.. כאילו פטירתם של הוריך השאירו בך פצע פתוח שלא מצליח להגליד והפינוי מביתך אף החריף את תחושתך.. מתארת לעצמי שתחושת חוסר הצדק והבדידות שאתה מרגיש קשה וכואבת מנשוא.
אני מזמינה אותך להתרשם מתוכנית יתד, בה צעירים מקבלים תמיכה ועזרה במגוון תחומים ובנוסף אתה מוזמן להמשיך ולשתף.. בקצב שלך.. בצ'אט אנונימי של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) אל תישאר עם זה לבד, אנחנו נהיה שם בשבילך כשקשה וננסה לתמוך ולחזק..
מחכים לך,
שלך,
מתנדבת סה"ר
https://www.yated.org/
וואו אמאלה זה גרם לי לדמעות בעיניים!
ואני בטוחה שכל זה לא מגיע לך וזה המסע שלך בחיים..
אתה מוזמן לפנות לפרטי הייתי רוצה להגיד לך משהו ולא כאן אבל מה שתרצה..
אתה מגן על עצמך, עם ההגיון שלך.
ונכון, זה עצוב ומבאס.
תמצא לך חבר או חבירה ואז יהיה לך קל הרבה יותר.
תנסה לבקר אצל קרובי משפחה וידידים.
נראה לי שאפשר עם הזמן להתרגל לשקט ולהעריך את השקט,
תמצא לך עיסוקים נחמדים
אחי אתה בן 20 מבין את הכאב אבל לבכות בסטיפס לא יעזור לך
שואל השאלה:
יש פה אנשים כלכך חסרי לב שאני לא מאחל לכם להיות במצב שבגיל 20 אתם רושמים בסטיפס דברים כאלה!!! ואלה שכתבו שאני משקר הלוואי הייתי משקר הייתי שמח להגיב לכם שזה שקר. מה נסגר איתכם? קצת אמפתיה לא תזיק. אני בכוונה כותב פה כי אני לא רוצה שידעו מי אני סבא וסבתא שלי בני 90+ בבתי אבות ולא צלולים אז ככה שאני לא יכול לגור אצלהם. ההורים שלי גרו בשכירות שילמו למישהו משהו שאני לא יכול לעמוד בו לשלם 5000 שקל בחודש על דירה וכל אלה שמגיבים לי 'לך לפסיכולוג' 'יש הרבה עמותות' אני רוצה אבא ואימא! לא עמותה שרואה אותי פעם בחצי שעה ביום ולא פסיכולוג שתכלס לא מבין אותי באמת וכל אלה שרושמים לי תתבגר תהיי חזק תסתכלו שנייה על עצמכם ושימו אותי בנעליים שלכם,הייתם רוצים שזה מה שיגיבו לכם? ככה אתם הייתם מתנהלים? תפסיקו לשקר לעצמכם
וכל מי שתמך בי מעריך וכפרה עליכם ריגשתם אבל אני באמת כתבתי בשביל פריקה ורוצה שהפוסט יהיה אנונימי. לפחות זה
אנונימי
אבא שלי גם נפטר מתסביכי קורונה
אני ממש מצטערת בשבילך....
יש לך סבתא וסבא או דודים?
אוי ואבוי❤❤❤
יש לך כסף? עבודה ? איך אתה משלם שכר דירה? אתה מסתדר מבחינה כלכלית?
אני לא הכי בקטע של להכנס לך לחיים הפרטיים אבל אני יודעת
שהכל לטובה❤ בסוף תמיד יהיה טוב תאמין לי❤
אם עדיין לא טוב לך, אז כנראה שזה לא הסוף.
נראה לי אתה ממש לא צריך פסיכולוג לדעתי זה פשוט דבר חרא לשלם לבן אדם שיחטט לך בחיים הפרטיים.
אבל אם אתה במצב עד כדי כך רע אני מציעה לך פשוט לנסות לזכור שהכל לטובה ושה' איתנו תמיד❤ גם אם זה נראה שלא, הוא כנראה עשה את זה מסיבה טובה.
אם יש משהו שאני אוכל לעזור בו אני ממש אשמח ❤❤❤❤
למה פינו אותך מהבית של ההורים
אם זה שכירות זה משהו אחר
אבל אם זה הבית שלהם הירושה עוברת לילדים ולא לממשלה מומלץ אם זה הבית שלהם כשתצא מהבוץ ממולץ להתעסק בזה .
אנונימי
ממש מצטערת לשמוע
יותר ממוזמן לשוחח בפרטי. יש לי קצת ניסיון בחיים.
משתתפת בצערך , תהיה חזק
ואם אתה רוצה לדבר או משהו אתה יכול לשלוח הודעה
ואולי תדבר עם סבא סבתא דודים ..?
כדי להתחיל להתגבר אתה צריך כיוון בחיים. תנסה לפנות לאוניברסיטה/מכללה לבקשת מילגת לימודים, תתחיל ללמוד, להכיר אנשים חדשים, לעבוד. זה יעשה לך טוב, יעסיק לך את המחשבות
xm1
היי, אני כל כך מצטער על מה שעברת
לאף אחד לא מגיע לעבור את זה אני ממש מעריך אותך ואת המאמצים שאתה עושה כדי להתמודד עם זה
הכי חשוב שלא תתמודד עם זה לבד אתה תמיד יכול לפנות אליי להתייעץ ולפרוק אני מעריץ אותך אתה גיבור בשבילי ובשביל הרבה מכאן אבל לפני הכל הגיבור של אמא ואבא שלך אפילו שהם לא בעולם הזה
אתה תמיד תהיה האלוף שלהם לא משנה מה יקרה
כי בשבילם אתה מלך העולם
ותזכור לכל עזרה כלשהי אל תהסס לפנות
אני משתפת בצערך:( כואב הלב אני תמיד כאן בשבילך
אפשר להיות אחות שלך?
אני רצינית..אחרי שקראתי את זה פשוט באלי שתהיה אחשלי וואי
גבר אתה בן 20 ומשחק אותה מסכן בסטיפס לך לטיפול או משהו weirdo
היי אתה בן 20 אתה אמור להיות בצבא שמור את הכסף שלך ושתחזור לאזרחות תוכל לקנות דירה.
הורים שיתמכו בך אין אבל יש פסיכולוג שיגיד כל הכבוד אני גאה בך.
להתארח בחגים אתה יכול אצל משפחות שמארחות חיילים בודדים.
פסיכולוג עבודה לימודים זוגיות יסדרו לו את החיים
^אם מה שאמרתי פגע בך מצטערת אבל אם הייתי במצב שלך אני לגמרי הייתי רוצה וצריכה לשמוע מה שאמרתי לך
ממש עצוב לי לשמוע
אולי יש לך קרוב משפחה שיוכל לדאוג לך אולי סבא וסבתא דודים?
אני ככ מבינה אותך, גם לי אין הורים מאז שאני זוכרת את עצמי.
אם יש לך קרוב משפחה להיעזר בו או חברים קרובים אל תתבייש לפנות אליהם
תשמור על עצמך 3>
משתתפת בצערך.
אתה ככ חזק, זה בסדר לבכות
אתה מוזמן לדבר איתי אם בא לך לדבר כם מישהו