5 תשובות
שואל השאלה:
זה לא נראה לי השעות שלהם למה שהם יהיו זמינים בשעה הזאצ
אנונימית
אני לא חושבת שהם היו עונים אם לא היה השעות שלהם באמת שהכל טוב יש כאלה הרבה יותר גרועים
לא הכל טוב אם הם ענו התקשרת בשעות עבודה שלהם זה הגיוני לגמרי אל תחשבי על זה יותר מדי3>
שואל השאלה:
שאני התקשרתי ב12 וחצי בלילה חח
אולי זה בית פרטי בכלל. אין לדעת. פאדיחות... חח
אנונימית
אם הם ענו עכשיו כנראה שהם עובדים. חוץ מזה שכבר עזרו לך. מה יד להרגיש לא נעים
באותו הנושא: