7 תשובות
מאיזה מובן ? בקטע שאת בחדר שלו או בגלל שהם לבד במטבח ?
מה לא יפה פה ??
אנונימית
שואל השאלה:
שהם נשארו שם והם לא באים להיות איתי
שהם נשארו שם והם לא באים להיות איתי
אנונימית
לכי תבדקי מה קורה שם כפרה שלי
אנונימית
למה הם לא באים להיות איתך ?
למה ישר להאשים? אולי הם מתנשקים? זה החבר והבסטית הם לא ישאירו אותך לבד
שתיהם חברים שלה היא הייתה אומרת מראש אם שתיהם בני זוג אבל היא לא אמרה -
באותו הנושא: