7 תשובות
אין לי ממש טיפים, אולי זה יהיה יותר קשה בקצת מכיתה ז אבל עוברים את זה, תחשבי שבית ספר זה זמני
מי שהיה השנה בכיתה ח לא היו לא מייצבים אז הוא הרוויח
אבל אם יהיה לך שנה הבאה, תקשיבי בשיעורים ופשוט תוודאי שאת מבינה את החומר
בעיקר במתמטיקה
בהצלחה 3>
אבל אם יהיה לך שנה הבאה, תקשיבי בשיעורים ופשוט תוודאי שאת מבינה את החומר
בעיקר במתמטיקה
בהצלחה 3>
כיתה ח' זו לא כיתה כל כך קשה, כרגע סיימתי אותה. פשוט תשקיעי בלימודים כמה שאפשר, תנסי להקשיב בשיעורי מתמטיקה בעיקר ובאנגלית.
לעשות שיעורים, עבודות וזהו.
לעשות שיעורים, עבודות וזהו.
להנות מהחיים
שנה די קלילה , רק מעכשיו כבר להתחיל להשקיע במתמטיקה וזה יעזור לך ממש
לא להיות מושפעת מהצאחלות והערסים
להקשיב מתמטיקה ולא להיות ערס או צאחלה
באותו הנושא: