9 תשובות
כן אם את רוצה
כן! אל תדלגי על ארוחות זה לא בריא בכלל
כן חיים פעם אחת כפרה שלי
אנונימית
אם את/ה מרגיש/ה צורך אז כן לאכול
כן, תאכלי משהו קטן
שואל השאלה:
אבל אני אשמין
אז תאכלי במינון יותר קטן.אל תרעיבי את עצמך
באמת שאלה? אם את רעבה תאכלי