5 תשובות
שואל השאלה:
בגלל שהחיים קצרים אז כדאי לי ללכת לישון?d:^
בגלל שהחיים קצרים אז כדאי לי ללכת לישון?d:^
אנונימית
^ אז כדאי לך להיות נועזת ולישון ב6 בפאקינג בוקר כי זה מה שמגניבים עושים
שואל השאלה:
לחחח
לחחח
אנונימית
פאק איט תלכי לישון החיים קצרים
תלוי מתי את צריכה לקום גם אני ער כל הלילה
באותו הנושא: