התחברות
הרשמה
שאלה קצת מביכה אבל איך בכלל פונים למישהי שמשאילים שמלות לנשף באינסטגרם..?
כאילו מה אומרים? אתם מערבים את ההורים בסכומים כאלו?
17 ביולי 2021, 22:07
נשף סיום
שמלות
שמלות ערב
אירועים
תשובה אחת
מגיבים לה על הסטורי או שולחים לה הודעה בdm אהלן ____ שמעתי שאת משכירה את השמלה _____ (יכולה לצרף את הסטורי או הפוסט) אשמח לשמוע פרטים
N
NotAgam
באותו הנושא:
יש למישהו שאלה מביכה שתלמיד צריך לענות עלייה אני והשכבה עושים סוג של סליחה על השאלה של כיתה ח יש לכם שאלות להציע?
בנים/בנות שאתם פונים/פונות למישהי/למישהו פה...
שאלה קצת מביכה אבל תעזרו למישהי שמנסה להבין..
מה ההגדשרה שלכם למישהי לא בוגרת/מביכה?
איפה ואיך פונים למיטב בכתב? הם עונים בכלל?
גם לכם יש את הרגעים המביכים והמעצבנים האלה שהמורים פונים אליכם שתענו על שאלות מבלי שרציתם להשתתף?
מביך אתכם לשאול כאן שאלות אישיות למרות שזה אתר אנונימי ובדרך כלל בשאלות השואלים אנונימים?
למישהו יש אנימה בסגנון המסע המופלא,הטירה הנעה,פוניו וכאלה?
זאת שאלה מביכה קצת, אז כל מי שבא לו לומר שזה ספאם ולצחוק עלי שלא יטרח להכנס בכלל. כל השאר - תעזרו לי!
מה יותר מביך למישהו שמן לדעתכם, ללכת לים עם חולצת ים או ללכת בלי חולצה בכלל?
איך פונים בעברית למישהו שמשתמש ב they/them?