32 תשובות
כולם יכולים
אנונימית
הם כן כי הם שחורים
מי אמר שהם חושבים ככה?
אנונימי
שואל השאלה:
מלא אמרו
יש גם וויכוחים שלהם בטיקטוק בתגובות
אנונימית
הם יכולים.. המילה מופנת לשחורים אבל בעיקר לא פרו אמריקאים
כי אם אומרים בעבר "אנחנו נגענו" ובהווה אומרים "אנחנו נוגעים"
אז מחר אנחנו ניגע
אנונימי
ממ מה זה n word?
אנונימית
שואל השאלה:
די לחשוב את עצמם שחורים אמריקאים הם באו מאיתיופיה
וביקיצור אסור להם להגיד
אנונימית
אתם לא חכמים.
יש הבדל בין אפרו-אמריקאים לאתיופים ולכן, אתיופים לא יכולים להגיד את מילת הנ' מפני שהם לא עברו את מה שהאפרו-אמריקאים עברו.
אנונימי
נוו אבל מה זה אומר
מה זה n word?
אנונימית
^
n*gga
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי^
בידיוק.
אנונימית
צודקת והתירוצים שלהם גרועים
אנונימית
תני לי לנחש למדת על הנ וורד מהטיקטוק
אנונימית
קודם כל מה שאתם אומרים, זה ממש חסר ביסוס.
בכללי, זה נכון שאסור להם להגיד את המילה גם. אבל הם עדין יכולים להגיד אותה במידה וזה פשוט סבבה לאנשים שאיתם הם רוצים להגיד. (יש כאלה שאומרים שכל עוד זה אדם שחור מותר לו להגיד את המילה ויש כאלה שאומרים שרק אדם שהמשפחה שלו עברה עבדות יכול להגיד את המילה) או במידה ויש אתיופי שנראה אפריקאי זה יעבור בשקט.
ושואלת השאלה למה את אומרת את זה כאילו זה דבר רע "הם באו מאתיופיה" סו וואט??
אנונימית
וואו כן אנונימית בוכהה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אומרת שהם לא אפרו אמריקאים ובכללי לאפרו אמריקאים מותר להגיד. והם לא הם איתיופים אז בגלל זה אמרתי את זה
וזה לא דבר רע, שוב אני רק שואלת למה הם חושבים שמותר.
אנונימית
שואל השאלה:
ולא לא למדתי מהטיקטוק האמת שאין לי3>
אנונימית
שקר שקר גס כתבת למעלה יש גם וויכוחים שלהם בטיקטוק בתגובות^
תעשי משהו עם החיים שלך במקום לעשות סטוק לאתיופים לשאול למה הם ככה למה הם ככה
אנונימית
שואל השאלה:
שקר גס? אה טוב כן רק את יודעת
זה שאמרתי זה לא אומר שיש לי היה לי טיקטוק מלפני שנה ומחקתי והתחלתי לעשות משהו עם החיים שלי
מי פגע בך היום? מה את מתעצבנת אהובה
אנונימית
חחח
אנונימית
שואל השאלה:
כן
מצחיקה את
אנונימית
^^^ we do not care.
בואי תבכי, גם אתם מחפשים ריבים איפה שאין הרי אם יגידו לי את אן וורד זה יהיה בגלל הצבע לא יעשו לי פרוטקציות כי באתי מאתיופיה
אל תבכו שלנו מותר ולכם לא
^יש חוק שאומר שלי אסור ולך מותר שאת אומרת את זה? כי אני אגיד כמה שבא לי ניגר ניגר ניגר ניגר ניגר ניגר ניגר ניגר ניגר ניגר ניגר ניגר ניגר מובן?
אנונימית
הייתה קבוצה קטנה של אתיופים שהעבידו באמריקה אבל אם את כבר אומרת שהמילה היא רק לאפרו אמריקאים אז מה לגבי כל הראפרים השחורים באנגליה בכל מקום בעולם שאומרים את המילה?
אנונימי
^^ את בן אדם כל כך אטום אלוהים כמה טיפשה את יכולה להיות זה דיי מובן מאליו ,
אם את לא שחורה א י ן לך זכות להגיד את זה
אם תגידי את זה זאת רק בחירה שלך ואיבדת את הכבוד העצמי שלך את לא מזיזה לאף אחד תבכי
איפה רשום שאין לה זכות? כי הנה ניגר ניגר ניגר
אנונימי
^ רק בריאות יקרי
אתה והאנונימית ממש יכולים להיות זוג כל היום תדברו על אתיופים
מת^^
אנונימית
אף אתיופי לא חשוב את עצמו שחור בארצות הברית אחותי את מדמיינת יא שבורה ולא כל המשפחות של שחורים מארצות הברית עברו עבדות רוב אפילו לא יודעים את זה ואפילו מאיפה הם
אנונימית
^^^^^^^אני יודעת שאני בדיליי אבל מה את רושמת את זה מה זה נותן לך