6 תשובות
בשביל תשומת לב
כי רוצים לעורר רגש בפני הקהל
יש כאלה לצומי ויש כאלה שעושים את זה בשבילם כאילו לציין רגעים קשים או משהו כזה
חלקם רוצים שיעזרו להם וחלקם סתם רוצים צומי ו להראות שהם בוכים. הייתה לי חברה שניתקתי איתה קשר שהייתה שולחת לי את עצמה בוכה כי נגמר הבית ספר... משהו הזוי הילדה הזאת.
אולי כדי להראות גם ברשת שלא תמיד הכל ורוד
אני נראית ממש טוב שאני בוכה
because maybe im just funnier and cooler