8 תשובות
לא, יחסית לאחרים שאני מכיר המצב שלך לא גרוע
לא זה יעבור לבד תשימי משחה
לא לקחת כדורים או משחות על דעת עצמך תלכי לרופא עור שיבדוק ויתן לך משחות שמתאימות לך
שואל השאלה:
מן הסתם שאני אלך לרופא אם אני רוצה לקחת ראקוטן או משהו בסגנון^
אנונימית
את יכולה ללכת גם לרופאת ילדים שתוציא לך מרשם לזינדקלין או משהו או לקנות בנזק ללא מרשם מהבית מרקחת
אי אי אי חברה יקרה, אני הייתי במצב הרבה יותר גרוע משלך מה לא ניסיתי כדאי להעלים את האקנה הארור הזה הייתי מוכנה לעשות ניתוח מרוב חוזר יאוש
תנסי להשלים עם זה למרות שזה מוריד את הביטחון
יכולה להמליץ לך מניסיון על חברת the ordinary מוצרים מעולים לאקנה ולעור הפנים
וסבון פנים של סרווה מיועד לאקנה
תנסי לשתות הרבה מים ולהקפיד על תזונה נכונה
שואל השאלה:
שלא תחשבו לא נכון... אני מטפלת בזה
יש לי שגרת טיפוח ויש לי גם משחות
אנונימית
אה נו כמה זמן את מורחת? לוקח לזה קצת זמן