5 תשובות
היא יצאה בסדר, וגם אתה בסדר. יש לך זכות לא להתחסן ולה יש זכות לא להישאר עם מישהו שמסכן אותה בריאותית..
זה לא יפה,לא זורקים חברים בגלל זה אתה מחליט אם כן או לא,לא היא
היא יצאה מגעילה
לזרוק בן אדם בריא בטענה שהוא מסכן אותה בריאותית זה שטיפת מוח מסוכנת, היא לא שווה אותך, מגיע לך יותר טוב
לזרוק בן אדם בריא בטענה שהוא מסכן אותה בריאותית זה שטיפת מוח מסוכנת, היא לא שווה אותך, מגיע לך יותר טוב
אני גם לא הייתי רוצה... אומרת אמיתי
יש מישהו שאני מחבבת וזה מבאס אותי ממש שהוא לא התחסן
יש מישהו שאני מחבבת וזה מבאס אותי ממש שהוא לא התחסן
לפסול מישהו על זה שהוא לא התחסן זה כל כך עלוב, יותר עלוב מפרידה בוואצפ.
תתביישו
תתביישו
אנונימית
באותו הנושא: