4 תשובות
אימון סבבה פשוט לא רואים תוצאות כמו שהיא מספרת לך..
עשיתי את זה זה חייב אותי אבל זה גיהינום 4 סרטונים כל יום סבל
ידידה אמרה לי שזה היה לה גיהנום חח
אנונימי
זה לא קשה אבל זה גפ עניין של תזונה נכונה את לא יכולה לאכול מה שבאלך לעשות איצוניפ ואז להתחטב