13 תשובות
לא חושב
כן
לא, כנראה הם נונבינארים או קוויר
אם אני לא טועה, נונבינארים הם טראנסים גם
ממש לא
לא זה גם הלשון פנייה שלי ואני לא טראנסית -_-
טוב כנראה טעיתי
מסקנה:
לא להקשיב לי
כן כי טרנס זה רק מונח מטרייה
זה נחשב שהם צבועים ועושים את זה רק כדי להראות מגניבים כי לשון הם ולשון היא סותר אחד את השני
אנונימית
כן
כן חד משמעית
לא בהכרח, אם הם נון בינארים או זהות מגדרית אחרת מהמגדר שקבעו להם בלידה - כן, כי זו ההגדרה לטרנסגנדריות.