20 תשובות
שואל השאלה:
או לפחות עצרו? או לפחות מנסים לעצור
או לפחות עצרו? או לפחות מנסים לעצור
אנונימי
נראה לי שלא
אנונימית
לא
שואל השאלה:
זה ביזיון שלא עושים עושים לו כלום
זה ביזיון שלא עושים עושים לו כלום
אנונימי
להגיד לך מה עשו לו? כדאי לך לא לדעת, נתנו לו 3 מיליון מתנה
מפתאום! הוא יושב ואוכל כבשים הוא "שהיד גיבור" למה שירצחו שהיד גיבור?! הוא מקבל מלא הערצה והערכה מהחמאס, החמאס משלם לו ים של כסף הוא עשיר ובטוח. חמאס אמר סתכלו עליו! קחו דוגמא!! ככה עושים את זה!!! סינוואר נישק אותו, אני מאמינה שעבאס שומר פוסטר שלו במשרד שלו בכנסת.
שואל השאלה:
^ממשלה של כבשים, נו באמת
^ממשלה של כבשים, נו באמת
אנונימי
שואל השאלה
3 מיליון אתה מאמין?? אפשר לקנות בזה 4 בתים בדרופ
3 מיליון אתה מאמין?? אפשר לקנות בזה 4 בתים בדרופ
בדרום**
שואל השאלה:
וואי אתם רק מחממים אותי עוד יותר בכעסים
וואי אתם רק מחממים אותי עוד יותר בכעסים
אנונימי
שאלת שאלה ענינו
למה הוא טרוריסט? הוא או חבריו ירו על מפגינים, מה אתה מצפה מהם?
"אוקיי יורים עליי, בוא מעמיד במקום וננופף לשלום" או - "אוקיי יורים עליי, בוא נירה בחזרה".
"אוקיי יורים עליי, בוא מעמיד במקום וננופף לשלום" או - "אוקיי יורים עליי, בוא נירה בחזרה".
נעמוד*
^למה הוא טרוריסט? הצעדות האלה שחמאס מארגן זה בשביל להפר את הסדר, אם הם זורקים אבנים ומעבירים צמיגים ואמרו להם בפירוש לא להתקרב עד 100 מטר מהגדר, ובכל זאת עשו את זה, אז ירו בהם! ובצדק! המחבל בא במטרה לרצוח! עצוב שאתה מביע תמיכה בהם...
אני לא מביע תמיכה, אני רק לא מבין למה כולם מופתעים מהמוות הזה, זו סוג של מלחמה, ובמלחמה יש מתים.
אחי אם אנחנו היינו משתמשים בנשק אז הם ממזמן לא היו מקיימים את ההפגנות האלה, אבל בגלל שאנחנו צבא מסורס אז אנחנו לא עושים כלום...
צבא מסורס? ירו במפגינים.
יריה אחת בראש לא שווה 2000 ברכיים
אנחנו לא גרמנו להם למוות, אלה אם כן זיהו איום, אם לא היינו צבא מסורס אז הם לא היו מתקרבים בכלל ל100 מטר מהגדר
אנחנו לא גרמנו להם למוות, אלה אם כן זיהו איום, אם לא היינו צבא מסורס אז הם לא היו מתקרבים בכלל ל100 מטר מהגדר
אין מה לעשות כל כך כי הוא נמצא בשטח אויב
כן בישראל ברור
באותו הנושא: