5 תשובות
אם את צריכה לא לצום מבריאות אז מותר לך לא לצום
אם זה ממש מסוכן לך אז תבלעי
את אנמית? זה חלק ממה שאת צריכה... קחי לפני יום כיפור ומסי לשרוד על זה.
זה משהו רפואי, שאת חייבת פשוט תשתדלי שאת לוקחת את הכדור לא יותר מידי מים וכאלה
טכנית זה נחשב שאת לא צמה אבל את יכולה להגדיר את זה איך שבא לך
טכנית זה נחשב שאת לא צמה אבל את יכולה להגדיר את זה איך שבא לך
שואל השאלה:
כן אני אנמית.. ממש החמיר בזמן האחרון האמת אבל צמתי עד הסוף אני מרגישה חלשה רצח
כן אני אנמית.. ממש החמיר בזמן האחרון האמת אבל צמתי עד הסוף אני מרגישה חלשה רצח
אנונימית
באותו הנושא: