תשובה אחת
העיקר של התפילה זה קריא תשמע וברכותיה, ותפילת העמידה. בנודע לסליחות: את לא יכולה להגיד ביחדי קטעים בארמית או י"ג מידות הרחמים. אז תאמרי סליחות בלי זה.