10 תשובות
ללכת לישון
זה ממש מרגיע
זה ממש מרגיע
מה קרה
אנונימית
תדבר ותפרוק עם מישהו שאתה סומך עליו, זה ממש עוזר מאשר לשמור את כל הרגשות בפנים. תשמע מוזיקה מרגיעה, תשתה מים, תבכה, אתה מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי ולדבר אם באלך
שואל השאלה:
אנונימית יש לי הפרעת אישיות גבולית ואני עכשיו בדאון...
אנונימית יש לי הפרעת אישיות גבולית ואני עכשיו בדאון...
אנונימי
כנל גם אני לא מרגישה טוב
לפנות לאיש מקצוע.
שואל השאלה:
אני מטופל מקצועית דיברתי על מה לעשות כרגע
אני מטופל מקצועית דיברתי על מה לעשות כרגע
אנונימי
זה תקופה וזה יעבור תנסה להעסיק את עצמך בדברים אחרים
תדבר עם מישהו, תוציא מה שיש לך לומר אל תשמור בלב
לבכות
זה משחרר
זה משחרר
באותו הנושא: