7 תשובות
שואל השאלה:
דיאטה.. וזה גם מתוק מדי לדעתי ^
חח טוב זה מתוק ללא ספק :)
אמ, לא ידעתי שסוכר שבכוס נס זה משמין.. גם אם כן אני בטוחהה שכפית אחת זה כלום לגוף והוא לא ישמין מדבר כזה לא מורגש. זו דעתי
זה לא נורא בכלל
גם אם תשתי ככה כל יום לא יקרה כלום
זה דיי נורא לשתות כוס קפה עם כפית סוכר..

צריך לפחות עם 3 כפיות אם לא 4 (!!!)
לא נורא
מזעזע, את תשמיני לפחות 2 קילו
אנונימי
ממש לא נורא