2 תשובות
ממה שהבנתי מקבלים שם כל אחד, אז כן. אם לא תנסי לא תדעי 3>
כן,כולם שם מקבלים את כולם,תמיד יש שם הרבה אנשים,אם תנסי להכיר שם אנשים אז כן יש מצב
אנונימית