3 תשובות
כמו שאמרו מעלי, המון
אבל אני חושבת שמי שבאמת צריך לקבל את ההעלאה הזו אלה רק החיילים בקרבי שמסכנים את עצמם
כל אחד שמשרת את המדינה צריך לקבל כסף לפחות בשביל תקציב בסיסי ולא כמו השקל ומשהו לשעה שהם מקבלים עכשיו
המון.
יש 176000 חיילים בצה"ל.
תחשבי שאפילו להוסיף לכל אחד מהם שקל בחודש זה עוד 176000 שקל בחודש, כל חצי שנה זה מליון נוסף (רק על שקל אחד לאדם לחודש) מתקציב המדינה.
אז להוסיף להם סכום משמעותי? הרבה מאוד.