6 תשובות
לא אכלת בכלל.
כן
אנונימית
לארוחת בוקר זה סבבה אבל את צריכה לאכול יותר,ושני אקסלים??,שתית מים גם?
הפרוסה שעשית והתפוח מצוינים, אבל היית צריכה לאכול גם בשאר היום.
צמת היום
מהבוקר? זה כלום
באותו הנושא: