7 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי זה כבר טוב,
אני עובד בבית ספר וההורים שלי ברמת סיכון.
מה אומרים כדאי להיפגש איתו?
אנונימי
אתה יכול להיפגש איתו באוויר הפתוח ולהיות עם מסכה
לא הבנתי אז בשביל מה עשית חיסון ?
אנונימית
אם אתה רוצה לשמור על ההורים שלך, עדיף לך לשמור מרחק של איזה מתר או שניים ממנו ולהיות עם מסיכה ואולי גם לבקש ממנו להיות עם מסיכה
סיכוי מאוד אבל מאוד נמוך
שואל השאלה:
כדאי להיפגש איתו או שלחכות לפחות עד שיעשה חיסון אחד
אנונימי
סיכוי נמוך עם שלושת החיסונים