3 תשובות
שאתה מתחיל ללמוד לנהוג זה בשביל זה כלום למפגשים בהתחלה כמעט ואז שלומדים ומתחילים לשלוט בזה אז אתה כבר לא מפחד
אני פחדתי בהתחלה שאני אלחץ על הגז חזק מידי ויעוף אבל זה לא קרה
בשביל זה אתה לומד לנהוג עם מורה נהיגה ולא ישר עולה לכביש ונוהג לבד
ואחרי זה גם יש מלווה
אין לך מה לדאוג בכלל
זה חשש לגיטימי, במיוחד בהתחלה.
אני כבר נהגת חדשה עדיין בלחץ קצת כשאני עולה על ההגה, זה אחריות וזה מפחיד.
אבל עכשיו האחריות היא לא עלייך, האחריות על על המורה לפחות עד שאתה מתחיל לדעת לנהוג באמת.. אין מה לפחד, תבוא בכייף שלך, את הטעויות (עדיף שלא יהיו בשביל הלימוד) המורה מתקן. בהצלחה.