17 תשובות
תסבירי להם למה את רוצה לעבור מאמין שיבינו אותך...
תפרטי להם למה את סובלת וכו'
להגיד למורות, אולי יכולים להעביר אותך כיתה
ולמה לעזאזל שההורים שלך לא ירצו להעביר אותך אם את סובלת שם
למה הם לא רוצים להעביר אותך?
תנסי לדבר עם היועצת של בית הספר, להתרכז בלימודים, ולמצוא לפחות חבר.ה אחת. תנסי להתחבר עם הילדים שנחשבים "דחויים" (הם לרב הכי נחמדים ונעימים) ואל תשימי לב לכל מי שמציק לך.
אני גם סבלתי בבית הספר והלוואי הלוואי הלוואי והייתי יכולה לחזור אחורה בזמן ולומר לעצמי להשקיע את כל כולי בלימודים ולקבל בגרות טובה מה שלא עשיתי. בסופו של דבר תאמיני לי שברגע שתסיימי בית ספר את בקושי תזכרי את השמות של האנשים האלו.
שואל השאלה:
ניסיתי כבר אלף פעם
לא אכפת להם ונמאס לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני נוסעת רחוק ואין לי חברים לא לומדים ערבית
ויש לי בית ספר ליד הבית שאני מכירה חצי כיתה שם ויש שם מגמות מדהימות
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת להם הפעם היחידה שהם העבירו אותי בית ספר זה היה אחרי שעשו עליי חרם והיועצת והמנהל ביקשו שאני יעבור והם היו חייבים למרות שהם לא רצו בהתחלה
לדבר אל ליבם לא עוזר
אנונימית
קרה לי אותו הדבר.
תפני ליועצת, להנהלה, למחנכ/ת ותספרי להם ה כ ל.
הם ידאגו להעביר הלאה ולדבר עם ההורים שלך.
אם הם לא מקשיבים בכלל תפני לרווחה, אבל אך ורק אם שום דבר לא עובד.
שואל השאלה:
תודה לכם
אגיד להם שאם הם לא מעבירים אותי אני פונה ליועצת
אנונימית
למרוד בהם פשוט מאוד
אל תלכי
מה לא טוב שם?
יכולה גם לשתף בפרטי
מצטרפת לשאלה^^^
תלמדי מנם
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.