8 תשובות
המורה מסביר את הדברים ברכב ואז מתחילים לנהוג
בדרך כלל הןא יעבור איתך על הרכב יסביר לך מה עושים ואם הוא יראה שאפשר שתנהגי הוא יתן לך
אצלי הוא הסביר בהתחלה חצי שעה על הרכב, אני על הילוכים אז זה היה קצת יותר ארוך, ואחרי זה נהגתי קצת עד סוף השיעור. אין ממה לפחד, כולם עוברים את זה, ויש מורה עם ניסיון לידך...
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת ואם אני יכולה לעשות תאונה ?
אני ממש מפחדת ואם אני יכולה לעשות תאונה ?
אנונימית
אני גם למדתי הילוכים הסביר לי לא יותר מ5 דקות
^^אין שום סיבה שתעשי תאונה, את תיסעי כנראה ממש לאט ויש איתך מורה עם ברקסים תאמיני לי שאת לא תעשי שום תאונה :)
אנונימי
למה שתעשיתי תאונה המורה איתך ויכול לעצור בכל רגע
הפחד הכי גדול שלי שאני אתחיל ללמוד ואני אכנס להתקף חרדה וילחץ על הגז מהלחץ וימות
באותו הנושא: