6 תשובות
קצת מדי
אם זה יעודד אותך יש לי בולמיה והיה לי התקף אכילה היום וזה מה שאכלתי היום:
פיינט שלם של בן וג'רי (1100 קלוריות)
2 סופגניות עם ריבת חלב (ביחד 1000)
2 חבילות שוקולד פרה (ביחד 1000
סלט(100 קלוריות)
סך הכל אכלתי היום 3300 קלוריות):
אם זה יעודד אותך יש לי בולמיה והיה לי התקף אכילה היום וזה מה שאכלתי היום:
פיינט שלם של בן וג'רי (1100 קלוריות)
2 סופגניות עם ריבת חלב (ביחד 1000)
2 חבילות שוקולד פרה (ביחד 1000
סלט(100 קלוריות)
סך הכל אכלתי היום 3300 קלוריות):
אנונימית
3200^
זה עדיין לא מעודד.. ):
אנונימית
אבל ניסיתי
התאמצתי
השקעתי
חישבתי
כתבתי
שלחתי
וזה עדיין לא עוזר
התאמצתי
השקעתי
חישבתי
כתבתי
שלחתי
וזה עדיין לא עוזר
מי שכותב לך שזה לא בריא סתם לא מבין את החיים האלה. הכל טוב כל עוד הקשבת לגוף שלך ושבעת והיה לך טעים.
באופן כללי טוב לאכול מאוזן וגם אם יש יום אחד פחות מאוזן הכל ממש ממש בסדר :)
באופן כללי טוב לאכול מאוזן וגם אם יש יום אחד פחות מאוזן הכל ממש ממש בסדר :)
ממש לא
באותו הנושא: