7 תשובות
כן
שמעי כל תקופה כלשהי תעבור את רק צריכה לתת לזה זמן ואני לדעתי לא אוהבת פסיכולוגיים
אבל אני חושבת שאת כן צריכה לדבר עם מישהו חבר או חברה טובים
תקשיבי עצם זה שאת משתפת זה כבר מקל
ובמיוחד אם את הולכת לאיש מקצוע שיודע איך לעזור לך
תמיד ב2 זה יותר קל❤❤
כן, מאוד. באמת כדאי ללכת
אנונימית
כמו שאמרו מעלי שווה לנסות, גם אם זה לא יעזור פסיכולוג יכול להפנות אותך לטיפול שכן יכול לעזור לך.
אנונימית
כן