6 תשובות
תאכלי לפעמים מותר קצת לעקל , זה בסדר תהני 3>
לאכול
דיאטה זה לא גדר מחשמלת מותר לחרוג מידי פעם
דיאטה זה לא גדר מחשמלת מותר לחרוג מידי פעם
תאכליי חנוכה זה פעם בשנה
תקשיבי הכל בסדר תאכלי זה חג זה לא משהו שאוכלים כל יום לא יקרה כלום הגוף שלך יודע גם לקבל לפעמיים את זה !❤
דיאטה זה לא אומר בהכרח לא לאכול,פשוט תאכלי ותאזני את זה בזמן אחר
תאכלי, תהני, בסופגניה יש בין 250-550 קלוריות ואת לגמרי יכולה לשלב את זה בתפריט ועדיין לרדת במשקל!
בתיאבון ;)
בתיאבון ;)
באותו הנושא: