16 תשובות
אנשים מדהימים, מעריכה אותם כל כך
יהודים אמיתיים
אנונימית
לא מכבדת אנשים שפוגעים בחפים מפשע, ערבים או יהודים.
אנונימית
אני כן מבינה את הקטע של אם לבדואים מותר למה לנו אסור
אבל אני לא מסכימה עם ההתנחלות בכלל
לפגוע באנשים סתם רק בגלל שהם פלסטינים שיכולים להיות חפים מפשע (לזרוק עליהם אבנים)
ולבנות בתים בין שני כפרים ערבים בשביל לעשות דווקא זה טיפשות וממש לא עבודת קודש
יש לכם מספיק מקום
מדהימים
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית מי אמר שהם פוגעים בחפים מפשע ובערבים?
יש כאלה שכן.. אבל הרבה מהם לא, הרבה פשוט רוצים לגור בארץ ישראל.
השאלה אם את נגד זה שהם יגורו שם?
או שאם הם לא פוגעים בערבים אז אין לך בעיה איתם ואת מכבדת?
אנונימית
שואל השאלה:
סמבוסק לא כולם פוגעים בערבים וזורקים אבנים
יש כאלה שפשוט רוצים ליישב את ארץ ישראל.
את נגד זה? כיאלו שואלת רק כדי לדעת
אנונימית
אהה.. זה בערך מה שהם ידועים בו? הם זורקים אבנים על פלסטינים, בדרך כלל אפילו ילדים שלא עשו להם כלום.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית יש כאלה שזורקים אבנים אבל יש כאלה שלא..
נגיד בנות שבאות לגור שם לא מאמינה שהן זורקות אבנים.. ובטוח יש כאלה שלא.
אני פשוט מדייקת את זה שלא כולם זורקים אבנחפ
אנונימית
שואל השאלה:
האנשים האלה לדעתי הם באמת מדהימים מבחינה שיש להם מטרה ויש להם ערכים יציבים והם מתעסקים בעיקר בחיים האלה ולא בטפל.
חלקם עושים דברים גרועים מאוד.
אבל עצם העובדה שנוער צעיר עוזב הכל למען המטרה שלו והערכים שלו וחיי את חייו בלי כל מה שהולך מסביב ובלי כל הטפל זה מטורף
וזה דברים שלא רואים היום ברוב הנוער.
אנונימית
וואו חולה עליהם והם רואיים להערכה מבחינתי כי בזכותם אני מאמין שהערבים לא מתיישבים במלא מקומות
אנשים מדהימים, ראויים להערכה.
עושים עבודת קודש גדולה.
בלעדיהם כנראה שטחים רבים כבר לא היו שלנו.
שומרים לנו על הארץ בגופם הם חיים באמצע שום מקום זה קשה
נוער הגבעות זה לא חבורת נערים שברחו מהמשפחות החרדיות שלהם, הפכו לנוער בסיכון, ובגלל שהם טעמו מהחופש בפעם הראשונה אין להם מעצורים והם עושים סמים ומעשים לא חוקיים אחרים?
אני שואל ברצינות זה מה שאבא שלי סיפר לי
אנונימי
עבריינים
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי ממש ממש לא.
קודם כל נוער גבעות הם לא חרדים הם דתיים לאומיים.
דבר שני נוער גבעות אלה נערים שיש להם אידיאולוגיה ברורה- ליישב את ארץ ישראל ושמדינות ישראל צריכה להיות בשטח של ארץ ישראל השלמה.
הם מגיעים למקומות שנחשבים "לא חוקיים" ומתיישבים שם, בונים בתים ומרים ויום והצבא כל הזמן מפנה אותם אבל הם לא מוותרים.
הם אוהבים יהודים ברמה הכי גבוהה שראיתי, מאמינים שעם ישראל צריך להתיישב בכל הארץ ושיום אחד ארץ ישראל השלמה תהיה שלנו.
אנונימית
^^
כשאתה 0מאלני עם תעודות זה מה שקורה
מישהו פה חושב ש0מאלנות זה לא מחלה