11 תשובות
אני
למרות שיש לי כבר אחד לול :):)
בא לי פרנד נקודה.
אנונימית
בנות מהקורס שלי במדא
מצד אחד באלי גם, מצד שני זה לא משהו שלגיטימי לומר
מצד אחד באלי גם, מצד שני זה לא משהו שלגיטימי לומר
אנונימית
עניתי לשאלה נוספת שלך בסגנון, יש לי ידיד גיי אבל אני לא חושבת שזו אמורה להיות מטרה או משהו.
שואל השאלה:
את נשמעת מוש למה לא?
את נשמעת מוש למה לא?
אנונימי
כולן רוצות נראלי
חולמת על אחד כזה :0
וואו כן
שואל השאלה:
אז השם שלי פה הוא
בן נשי מאוד
אז השם שלי פה הוא
בן נשי מאוד
אנונימי
שואל השאלה:
מי שרוצה שניהיה בסטיז בואי לפרטי
מי שרוצה שניהיה בסטיז בואי לפרטי
אנונימי
באותו הנושא: