8 תשובות
...לא
ממש לא מביך, לדעתי זה שווה
לא אסרב אפילו שאני שומר נוראי
שואל השאלה:
למה מוזר? בנים שומרים לבנים תמיד
בגלל שאני בת או בכללי?
למה מוזר? בנים שומרים לבנים תמיד
בגלל שאני בת או בכללי?
אנונימית
ממש לא מוזר הכל טוב
ההפך
לא מביך להפך יהיה יותר מביך לסרב
ממש לא
באותו הנושא: