8 תשובות
ממש לא מביך, לדעתי זה שווה
לא אסרב אפילו שאני שומר נוראי
שואל השאלה:
למה מוזר? בנים שומרים לבנים תמיד
בגלל שאני בת או בכללי?
אנונימית
ממש לא מוזר הכל טוב
ההפך
לא מביך להפך יהיה יותר מביך לסרב
ממש לא