התחברות
הרשמה
עד כמה אני בודדה וחסרת תשומת לב מאחד ועד לצחוק הרבה מדברים רנדומלים ולא באמת מצחיקים שאנשים כותבים?
17 בדצמבר 2021, 02:53
חברים
חסך
צחוק
3 תשובות
לא בדיוק הבנתי יש מצב פירוט?
Y
Yair15
קורה לפעמים. בעיקר בשעות האלה. הכל פשוט נהיה כזה מוזר
ק
קוקומבה
זה קורה לי הרבה חח
L
Loud Silence
באותו הנושא:
עד כמה אני חסר מזל מאחד ועד שהמילונית לא עובדת לי?
חסר לכם תשומת לב או שיש לכם מספיק בחיים?
אני מרגישה בודדה וחסרת חברים.
למה כל הבנות באתר הזה חסרות ביטחון ורוצות תשומת לב מבנים ?
אני מרגישה בודדה. כאילו משהו חסר לי בחיים.
יתרונות של אנשים שקטים/בודדים/כאלה שלא במכרז תשומת הלב??
זה רע אם חסרה לי תשומת לב והבנה מהסביבה שלי?
אם הייתם רואים מישהי מהשכבה שלכם יושבת על ספסל באמצע הרחוב בלי אף אחד, הייתם חושבים שהיא בודדה וחסרת חברים?
אני כל כך בודדה ועצובה וחסרת חיים וחסרת אהבה שכולם צוחקים על ההתנהגות שלי בגלל שאני חנונית חסרת חיים ונימאס לי מיזה
אתם מרגישים לפעמים בודדים ושחסר לכם אהבה?
אל תשפטו אותי , אני בודדה ובשיכאון כבר המון שנים וחסרת שיגרה כרגע ומרגישה ריקנות . אני אוטיסטית (אספרגר) בתפקוד גבוה אבל