6 תשובות
אכן גם עליי יש רושם מעט לא נכון
לגמרי נתתי רושם מוטעה של ילדת ירושלים, והמורים אהבו אותי מאוד וזה שיחק לטובתי כל הילדות ועד סיום הלימודים
ועשיתי מלא דברים דפוקים "מתחת לראדר"
ועשיתי מלא דברים דפוקים "מתחת לראדר"
יש המון אנשים עם רושם ראשוני מטעה..
אהובה, השאלה האמיתית ( קחי את זה לשומת ליבך, חלילה וכמובן שלא כדי לפגוע ) היא אם זה הרושם שאת יוצרת לעצמך? זאת מי שאת?
ככה את באמת או ככה את רוצה להראות?
לחפש בעיות וריגושים, זה מה שאת צריכה בחיים?
אני ממליצה לך לקחת את זה לתשומת ליבך, תשני על זה קצת
הרושם הראשוני שלי פעם הוא מאוד שונה ממי שאני ( לפחות מי שאני היום ) .
צריך להיות עצמך, בלי קשר לאיזה יחס תרצי לקבל, ואיך את תרצי להראות לסביבה
אהובה, השאלה האמיתית ( קחי את זה לשומת ליבך, חלילה וכמובן שלא כדי לפגוע ) היא אם זה הרושם שאת יוצרת לעצמך? זאת מי שאת?
ככה את באמת או ככה את רוצה להראות?
לחפש בעיות וריגושים, זה מה שאת צריכה בחיים?
אני ממליצה לך לקחת את זה לתשומת ליבך, תשני על זה קצת
הרושם הראשוני שלי פעם הוא מאוד שונה ממי שאני ( לפחות מי שאני היום ) .
צריך להיות עצמך, בלי קשר לאיזה יחס תרצי לקבל, ואיך את תרצי להראות לסביבה
שואל השאלה:
כאילו מרגיש לי שיש לי סוג של פיצול אישיות כזה אני מצב אחד אשם נורמאלי לגמרי ואיכותית באמת וילדה טוב אבל מצד שני אני גם עושה מלא דברים דפוקים אני בעצמי עדיין לא יודעת מי
אני
כאילו מרגיש לי שיש לי סוג של פיצול אישיות כזה אני מצב אחד אשם נורמאלי לגמרי ואיכותית באמת וילדה טוב אבל מצד שני אני גם עושה מלא דברים דפוקים אני בעצמי עדיין לא יודעת מי
אני
אנונימית
תקחי את הזמן, לא רוצה להיות חופרת מדיי אבל לאדם ( לפי התאוריה של אריקסון- שלבי ההתפתחות של האדם )
אנחנו עוברים כמה שלבים בעודנו מתבגרים ומתפתחים
והשלב הזה בין גיל 12-18 הוא זיהוי העצמי, וגילוי האני.
בשלב הזה בהתפחות את בעצם חוקרת את עצמך ומגלה עוד מי את.
משמע, אין לאן לרוץ ולאן למהר, זהו גיל של שינויים משמעותיים אז לא צריך לקפוץ למסקנות והנחות.
תני לעצמך להיות❤
אנחנו עוברים כמה שלבים בעודנו מתבגרים ומתפתחים
והשלב הזה בין גיל 12-18 הוא זיהוי העצמי, וגילוי האני.
בשלב הזה בהתפחות את בעצם חוקרת את עצמך ומגלה עוד מי את.
משמע, אין לאן לרוץ ולאן למהר, זהו גיל של שינויים משמעותיים אז לא צריך לקפוץ למסקנות והנחות.
תני לעצמך להיות❤
באותו הנושא: