5 תשובות
קדימה!! אני מאמינה בך!!!! את תצליחי
לא נורא בסך הכל תקופת מבחנים את תעברי את זה
אכן נשמעת תקופה עמוסה, אבל תזכרי שבסופו של דבר זה יעבור ותוכלי להתגאות בעצמך על כך שעברת את זה. לא להתייאש. להמשיך להשקיע בכל מה שיש לך, (אני מניח שאת בכיתה י"א) זו שנה חשובה. בהצלחה!
פ*ק מה זה?!?!
בהצלחה שיהיה! לא מכירה אותך אישית אבל מאמינה שתצליח.
הייתי דוחה את הצו הראשון לתקופה פחות לחוצה
לגבי המבחנים והבגרות תקופת בגרויות זה חוויתי נצלי אותה