8 תשובות
זה לא עובד ככה, הגוף שלך עובד גם לפי הורמונים שמביאים לך את החצ'קונים וטיפוח עור.
שואל השאלה:
קיצר איך אני עושה שלא יהיה לי אקנה?
אנונימית
לכי לרופא עור?
שואל השאלה:
קבעתי אבל התור עוד חודש.. מה בנתיים לעשות? זה ממש מוריד לי את הביטחון ואני מתביישת לצאת מהבית
אנונימית
אני יכולה לעזור לך אהובה שלחי לי מאמי הודעה נדבר גם לי היה לי אקנה.
זה לא הולך ככה בכלל
שואל השאלה:
אז איך זה הולך
אנונימית
לא. זה גנטיקה. אין לי אקנה בכלל ואני שוטפת פנים רק במקלחת עם סבון גוף ולא עושה סקין קייר. אם יש לך אקנה רציני יש כדורים ותרופות יותר אינטנסיביות שאפשר להשיג עם מרשם רופא