9 תשובות
כי ראש המממשלה לא יודע כלום
אין לי דעה פוליטית אבל זה כבר מוגזם. מעל 30 אלף אנשים נדבקים והוא אומר "סגר יהרוס את המשק" אם לכולם היה קורונה לא היה אף אחד במשק והוא יקרוס לחלוטין.
כי הממשלה מוזרה
Vas
לא ברור
את הבתי ספר חייב לסגור
הזוי שלא סוגרים את בתי הספר , מלא ילדים חולי קורונה ובבידוד הבית ספר שלי ריק , אני גם בבידוד עכשיו וכנראה גם חיובית לקורונה , הזייה ומסכימה לגמרי
אנונימית
זה מיותר
הקורונה תישאר אנחנו לא יכולים כל פעם לצאת ולהיכנס מסגר לסגר
שואל השאלה:
^ אבל זה יעזור
אנונימית
זה יעזור לקצת ואז מה ?
נצא מהסגר ושוב ניכנס ?
שואל השאלה:
מה שיעזור , הממשלה פשוט לא עושה כלום
אנונימית
כי אין מה לעשות , הקורונה פה והיא תישאר אנחנו צריכים לחיות עם זה
סגר זה אסון יותר גדול מהקורונה