4 תשובות
דווקא אנחנו לא מפסידים כלום..
יש לנו ראייה אחרת לגבי העולם הזה, וכל מה שקורה פה שטויות לעומת העולם הבא שזה האמת..
אנחנו נהנים בדיוק כמו כולם?
מה את חושבת שאנחנו מפסידים?
לא. הדרך של התורה היא קשה ,אבל נעימה.
מה שכן, בסודפו של דבר זה משתלם ללכת על פיה, כי אז יש לך מה לקחת לעולם הבא.

מצד שני, על כל עבירה יש עונש. מה מה זה שווה?
אנונימי
אין מה להתבלבל זה ברור שקשה יותר להיות דתי אבל זה גם פי אלף יותר משתלם
לא
הם כן מחליטים מה שבא להם
הם החליטה שהם רוצים להיות דתיים
אנונימית