8 תשובות
לגמרי
זה הרבה בגלל התקופה של הגשם והרוח
חורף
יש שפעת
יש קורונה
התקררויות
יש שפעת
יש קורונה
התקררויות
חח כןןכןכןכן
חחח כןן ממש מלא מסביבי התחילו לחלות בשפעת וכל מיני כאלה...
בעיקרון בחורף המערכת החיסונית ממש חלשה
בעיקרון בחורף המערכת החיסונית ממש חלשה
כן זה בגלל האומיקרון הוא מדבק מאוד!!
(מניסיון)
(מניסיון)
יש גם קורונה וגם חורף שיש בו וירוסים ושפעות בלי סוף ואני מתקררים וזה לא הולך טוב ביחד
נכון איזה באסה זה אוףף
באותו הנושא: