13 תשובות
גיאומטריה כי זה איככ
גיאומטריה
גיאומטריה זה מוות באיטיות
כןן רק את^^
גיאומטריה
גיאומטריה זה חרא אחד גדול איככ
גאומטריה אבל זה על הזין שלי
גאומטריה לדעתי כי זה נושא שיש בו יותר הוכחות פורמליות ופחות טכניקה כמו בטריגו.
לדעתי טריגו יותר קשהה
גם במבחן בחרתי הנדסה
גם במבחן בחרתי הנדסה
טריגו
אנונימי
טריגו ואני אוייבים מהשאלה הראשונה
במיוחד טריגו של גופים תלת מימדיים איכ
במיוחד טריגו של גופים תלת מימדיים איכ
טריגו
גיאומטריה חד וחלק
באותו הנושא: