5 תשובות
יש סיכוי אבל נראה לי שישראל לא תקח חלק בזה. נראה לי שנאט"ו והאיחוד האירופי לא יתחילו במלחמה אלא יטילו סנקציות.
יש אבל פרט מאוד חשוב והוא משנה את כללי המשחק לגמרי: רוסיה היא יצרנית הגז הטבעי הכי גדולה בעולם ו80% מהגז מגיע מרוסיה. הרבה מדינות תלויות בגז הזה אז זה ממש טריקי.
יש אבל פרט מאוד חשוב והוא משנה את כללי המשחק לגמרי: רוסיה היא יצרנית הגז הטבעי הכי גדולה בעולם ו80% מהגז מגיע מרוסיה. הרבה מדינות תלויות בגז הזה אז זה ממש טריקי.
תחשבו אופטימי בטח לא יהיה בית ספר
אנונימי
רוסיה תפלוש לאוקראינה עד סוף שנה הוא שנה הבאה בשנתיים הקרובות זה בטוח וכן עם כל המדינות יתחילו להתערב מספיק אפילו ששני מדינות יתחילו להתערב זה כבר לא היה טוב
ישראל לא תקח שום צד היא צופה מהצד
אם רוסיה תפלוש לתחומי אוקראינה צבא אוקרינה בסיוע צבאות המערב שחתמו על הגנה ילחמו בצבא הרוסי הפולש
התערבות כוחות נאט"ו תלויה עד איפה תהיה הפלישה
אם היא תהיה קטנה ותכלול סיפוח שטחים לא מרכזיים אז התגובה תהיה סנקציות על רוסיה (כמו שקרה ב2014 כשרוסיה סיפחה את חצי האי קרים שהיה בשליטת אוקראינה, נאט"ו לא התערבו אלא הוחלו סנקציות מסוימות על רוסיה שנמשכות עד היום)
אם הפלישה תהיה רצינית (או אפילו עד קייב) אז יש סיכוי יותר גדול שנאט"ו יתערב
אם יהיו הפרות זכויות אדם - נאט"ו יהיו חייבים להתערב
מקווה שעכשיו יותר מובן לך
התערבות כוחות נאט"ו תלויה עד איפה תהיה הפלישה
אם היא תהיה קטנה ותכלול סיפוח שטחים לא מרכזיים אז התגובה תהיה סנקציות על רוסיה (כמו שקרה ב2014 כשרוסיה סיפחה את חצי האי קרים שהיה בשליטת אוקראינה, נאט"ו לא התערבו אלא הוחלו סנקציות מסוימות על רוסיה שנמשכות עד היום)
אם הפלישה תהיה רצינית (או אפילו עד קייב) אז יש סיכוי יותר גדול שנאט"ו יתערב
אם יהיו הפרות זכויות אדם - נאט"ו יהיו חייבים להתערב
מקווה שעכשיו יותר מובן לך
באותו הנושא: