10 תשובות
שטויות, לפעמים לא הכל צריך להיות מדויק.
זאת לא עברית נכונה אבל היום כבר לא מתייחסים לזה הכל בסדר
לא,למי אכפת
לא
דלגי, יש דברים יותר מעצבנים בחיים מעוד י'
^ ;')
אנונימי
לא לרשום כלום
רגע אז איך אומרים מדוייק או מדויק?
אני לא הצלחתי לדייק
חחח הכל טוב אפשר לרשום גם וגם