76 תשובות
ארצות הברית נראה לי
אנונימי
שוויץ, המדינה הכי בטוחה בעולם ועם שלום עם כל הארצות.
^^ שוויץ אולי לא נלחמה באף מלחמה והיא מעוד בטוחה אבל יש בה הרבה אנטישמיות, ספציפית ליהודים היא לא תקבל אותנו. אני אומר ארצות הברית.
צרפת
יש קהילה יהודית ענקית ומלא יהודים בשלטון
ערב הסעודית.
אנונימי
בשיא הרצינות
מדינות המזרח הרחוק
לא אכפת להם מישראל הם חושבים שמסתובבים פה בדואים עם גמלים והכל מדבר
האוכלוסייה בצרפץ אנטישמית רצח
ולשאלה, מכל מדינות המערב אני מניחה שארהב.
^^^^ ערב הסעודית חחח טוב
בוא תגיד כבר עזה
לבנון.
אבל יש שם ממש קצת אנטישמים אז אולי עדיף באמת עזה כמו שרשמו מעליי.
^^^מצטער לבאס אבל ארצות הברית היא לא מדינה...
לא מדינה אבל ברוקלין.
אנונימי
אחי ארצות הברית היא לא מדינה ^ אני חי בפלורידה, יש פה יותר ישראלים מאמריקאים
גואטמלה
https://youtu.be/s8uupxnphri
אסיה בעיקר
מי שיכיר את האמונות של רוב היהודים, לא יאהב אותם. ובצדק.

אז בעיקרון, מי שהכי בסדר עם יהודים זה אלה שרחוקים ונייטרלים יחסית, כמו סינים.
אנונימית
ויש את אזרבייג'ן שכאילו חושבים שאנחנו אחים שלהם.
אנונימית
יפן יוון
יפן וסין, הם מעריכים את היהודים
אנונימית
וואלה איחוד האמירויות
פיליפינים
חח כולם שונאים אותנו
גואטמלה
יוון
צרפת?
מה
שוויץ ושבדיה ומדינות סקנדינביות בכללי (נורווגיה, איסלנד וכו')
וגם המזרח הרחוק כמו קוריאה הדרומית, יפן וסין
אולי גם הודו וצ'כיה
אה ואזרבייג'ן גם כן
ארה"ב ולדעתי גם אומן באוקראינה
צ'יהירו אוג'ינו
פראג זו לא מדינה, זו עיר הבירה של צ'כיה
גם אירופה וגם אמריקה מפוצץ באנטישמים,המקומות היחידים שלא אנטישמיים זה מדינות איים כאלה כמו טונגה סמואה וונאטו.
יפן
יש שם מלא אנשים שאוהבים אותנו ולפני שנה בערך עשו מצעד עם דגלי ישראל ושרו את ההמנון
אנונימית
צרפת אנטישמית ברמות
בתכלס , בכל מדינה יש אוכלוסיה אנטישמית ע נ ק י ת
אומן? מה פתאום. שם הכי שונאים, כי באין לשם היהודים הכי גרועים וערבים, שמנצלים נשים אוקראיניות ומשאירין כמויות מטורפות של לכלוך בחגים. בעיקר ביום כיפור, הזוהמה שיהודים משאירים שם מתפרסמת בכל העולם. וגם הציטוטים של הרבנים על "עליונות" היהודים והתנשאותם על שאר בני האדם ובעיקר על נשים.


בעקרון, אלה שפחות מכירים את היהודים הם יותר נייטרלים כזה ומתיחסים סבבה.

או איזורים שבהם יש רק יהודים כאלה מערביים ולא דתיים.
אנונימית
לא יודע אם הכי ידידודתית אבל יש את הקבוצת כדורגל המפורסמת בשם אייאקס(מהולנד) והאוהדים שלהם(ויש להם הרבה מאוד) שרים הרבה ליהודים ולישראל והם ממש אוהבים אותנו וזה
אנונימי
ערב הסעודית אני מצה
ארהב, זו המדינה עם הכמות יהודים שנייה הגדולה ביותר רק אחרי ישראל.
אבל אני לא נגד אוקראינים. אני בעדם.
אנונימית
ארצות הברית
גוואטמלה
שוויץ
הייתי בקוסטה ריקה וכולם שם הכי רגועים בעולם הדבר האחרון שאכפת להם זה מה הדת או המדינה שלך
ממש לא צרפת, הם הכי אנטישמיים.
אם כבר, ארהב או קנדה
גואטמלה מתים עלינו
עזה
כבר מתכנן?
בטוחה שהודו הם היחידים שאוהבים אותנו
אנונימית
ראיתי בטיקטוק איזה מדינה שממש אוהבת את ישראל ויש לה אפילו רחוב על השם שלנו אני אחפש קישור
אנונימית
הנה
אנונימית
ארצות הברית
חחח מדינה ידידותית ליהודית
מי הטמבל שכתב אוגנדה? כבר שכחתם את מבצע אנטבה? ליטרלי עזרו לטרוריסטים להרוג יהודים
צרפת. ואין חכם כבעל ניסיון.
ויופי עדיף שתמשיכו לחשוב שצרפת היא "אנטישמית" ככה יהיה לי יותר שקט מישראלים
ממש מדינה אנטישמית שבחרה לפני 10 שנים נשיא יהודי
גואטמלה
הודו
פיליפינים
תאילנד
יוון
הודו.
ומי שאמר ארהב חי בבועה כנראה
אמאלה מי החמודים שאמרו ארהב לא מדינה, עשיתם לי התקף לב.

usa is a countru with 50 states.
not 50 countries, 50 states
שמעתי שגואטמלה
ראיתי על זה גם סרטון בטיקטוקאבל אני לא מוצאת אותו עכשיו
אנונימית
ארה"ב, בגלל שיש שם את קהילת היהודים הכי גדולה אחרינו
גוואטמלה
אנונימי
גאורגיה
צ'כיה ללא ספק באמת
הרפובליקה הצכית פרו ישראלית בקטע מטורף
ארהב
גואטמלה
לכל מי שאומר הודו טועה כל כך יש שם קהילה ענקית של מוסלמים אני לא שונאת מוסלמים חס וחלילה אבל הם לא אוהבים אותנו
וארהב ממש אבל ממש לא
גואטמלה הכי פרו ישראלית ויהודית
יוון לא
קנדה ממש לא
שוויץ המדינה שמסתדרת אם כולם
יוון
שוויץ
אנונימית
גרמניה
גרמניה בשנים 1939-1945 הייתה ידידותית *רצח* ליהודים
הינדים מהודו
*חרדים
באותו הנושא: