3 תשובות
קורס עוזר המון , מכין אותך מעולה לפסיכומטרי. ואם כבר קורס אז בהייקיו , יחס אישי ומרצים מעולים.
גיסי עשה פסיכומטרי בהייקיו שם המרצים ליוו אותו יד ביד לאורך כל הדרך עד קבלת הציון. תמיד לידך לכל שאלה.
עדיף עם אבל כמובן זה אפשרי להסתדר בלי. עם זה פשוט יותר קל
באותו הנושא: