4 תשובות
אני בסערת רגשות בלי ועם רטלין אני בלי רגשות ביי
אנונימית
אני פשוט מדוכא רצח עם ריטלין
כן, הרטלין ממש מערער את המצב הנפשי שלי
אני גם אבל התחלתי לקחת ציפרלקס
באותו הנושא: