אם במשך שבוע אני יאכל לא בריא ואז אחזור לאכול בריא, זה בסדר?
אני לא מנסה לרדת במשקל, אפילו קצת לעלות אבל בדרך בריאה אז אני אוכלת לפי תפריט מסויים ולשבוע אני טסה ולא באלי לחשוב על אוכל ובאלי להנות ואני גם לא רוצה לעשות ספורט בשבוע הזה אז אם במשך השבוע אני אוכל מאכלים פחות בריאים ולא אעשה ספורט (אבל עדיין אוכל בערך את אותו כמות קלוריות) זה יהיה בסדר? או שאני אשמין?