6 תשובות
להתפטר, זה לא שווה את זה
טכנית את יכולה להלשין עליו שהוא העסיק מישהי בת 15 שזה לא חוקי
אם הוא כזה חרא זה מגיע לו
זה לא עושה לך טוב, אז אפשר להתפטר
שנה הבאה יותר יקבלו אותך לעבודות
שואל השאלה:
זה הגיע לרמה שאני בוכה בגללו אבל זה העבודה היחידה שקיבלה אותי אני בת 15
אנונימית
להתפטר
להתלונן