התחברות
הרשמה
כדי לחשב את הy של נקודת קיצור צריך להציב את הx בנגזרת שלה או בפונקציה הרגילה?
פונקציה רציונלית
18 במרץ 2022, 19:23
פונקציות
אלגברה
5 יחידות
נגזרות
חיתוך
תשובה אחת
בפונקציה הרגילה
ש
שני פסיקים
באותו הנושא:
מצאו נקודת חיתוך עם ציר x אני צריך להציב 0 ב x ?
כדי למצוא את נקודת החיתוך עם ציר y צריך להציב 0 בy או בx?
בשביל למצוא תחומי קעירות כלפי מעלה/מטה איפה צריך להציב את הנקודות החשודות?
אם יש לי משיק ופרבולה, אני יכולה להציב בנגזרת הפרבולה 0, ולמצוא נקודת השקה?
כשעושים את הטבלה לבדיקת נקודות קיצון, צריך להציב גם את "החורים" בפונקציה?
לדעתכם צריך לפתור את זה או רק להציב בנוסחא?
אם יש לי נקודה על הפונקציה, שיש לה שני ישרים שנוגעים בה, ואני צריך למצוא את הנקודה, לפי איזה משוואה להציב?
למציאת y של נקודת קיצון אני צריכה להציב את הX בפונקציה המקורית?
כדי למצוא נקודות חיתוך עם ציר הx צריך להציב 0 בy?
כדי לחשב תחום עליה וירידה של פונקציה צריך להציב את האיקסים בנגזרת או במקורי?
יש שני משוואות ריבועיות (פרבולה) איך אני יודע באיזה מהם צריך להציב ב x אפס ובאיזה צריך להציב בy אפס? בבקשה תענו זה חשוב!