התחברות
הרשמה
אכלתי המבורגר וציפס בצהריים ועכשיו באלי פסטה שמנת אבל אני מנסה לשמור, להכין לי פסטה או לא?
19 במרץ 2022, 21:00
אוכל
פסטה
המבורגר
3 תשובות
תכיני ותאכלי בכיף
T
Type shi
כן
נ
נחמדה בלי כינוי.
תכיני פסטה מדפי אורז
A
Amit.A
באותו הנושא:
אכלתי בצהריים חצי המבורגר וקצת ציפס סבבה לאכול עכשיו אורז עם שניצל תירס?
אם אכלתי המבורגר של מקדונלדס ב1 בצהריים ובשאר היום לא אכלתי כלום
אכלתי היום רק המבורגר וציפס ועכשיו עוד ציפס זה בסדר?
אשכרה אכלתי עכשיו 2 המבורגרים וציפס וטבעות בצל.
אכלתי המבורגר וציפס עם הרבה קטשופ ומיונז וגם קינדר בואנו (את ה2 אצבעות שמגיעות בחבילה)
היום בטעות אכלתי הרבה אכלתי סטייק צהריים ובערב עוד סטייק עם סלט וציפס מה לעשות?
מה עושים אם אכלתי המבורגר 330 גרם (רק המבורגר בלי ציפס וקולה) ולא שבעתי?
מה עדיף לי לאכול לארוחת צהריים נולדס או המבורגר עם ציפס ?
אכלתי היום טורטיה עם שניצלונים וציפס (בצהריים) ומקודם אכלתי אגס (קטן ממש)
70 שקל להמבורגר עם עגבנייה, בצל, חמוצים, וחסה, שתייה וציפס יקר (זה לא מסעדת המבורגרים)
אכלתי לצהריים 3 נקניקיות וציפס זה מספיק?