4 תשובות
לא
לדעתי זה נחמד לצאת קצת מהשגרה ולנסות להכיר אנשים
לדעתי זה נחמד לצאת קצת מהשגרה ולנסות להכיר אנשים
לא פאדיחה בכלל!
במועדון כולם אחים כולם אהובים הכל חשוך כולם מסטולים אפחד לא שם לב אליך.. אז למה לא?!
במועדון כולם אחים כולם אהובים הכל חשוך כולם מסטולים אפחד לא שם לב אליך.. אז למה לא?!
זה לא פדיחה, אבל למה לבד? אם לא תכירי? עדיף עם עוד חברה..
שואל השאלה:
כי אין לי עם מי ללכת (
כי אין לי עם מי ללכת (
אנונימי
באותו הנושא: