10 תשובות
אם את לא מרגישה נוח אז אל
לכי תנסי הכל טוב ומותר להיות לחוצה
תזרמי, את תרגישי בסבבה כשתתחילי לדבר איתם
אל תלכי, תשמרי על עצמך לגבר האחד שלך.
אני בתור גבר פוסל בנות שיש להם ידידים, וגם מוריד לי אם היה לה מישהו.
אני בתור גבר פוסל בנות שיש להם ידידים, וגם מוריד לי אם היה לה מישהו.
אנונימי
אם את לא רוצה את לא חייבת, זאת בחירה שלך אם ללכת או לא.
שואל השאלה:
אני רוצה, אבל אני לא יודעת, גם מי יודע איך בנים מתנהגים, או איך אמורים לדבר איתם
אני רוצה, אבל אני לא יודעת, גם מי יודע איך בנים מתנהגים, או איך אמורים לדבר איתם
אנונימית
בתור בן, איך דרך שבא מדברים עם בנים פשוט תיהיה את אל תשני את הגישה שלך למענם
אין דרך*
אני מת דיי באמת על מה הביאו לי מינוס מה כבר לא נכון במה שאמרתי
מבין אותך, גם אני לא הייתי בקשר עד עכשיו... בנוגע לעיך שבנים מתנהגים..-הכל אינדיבידואלי.
ודברים איתם רגיל פשוט...אין ממש הבדל.
ודברים איתם רגיל פשוט...אין ממש הבדל.
באותו הנושא: